Droger och missbruk

Om du dricker för mycket alkohol
kan kommunen hjälpa dig att sluta.

Du kan också be kommunen om hjälp
om någon du känner dricker för mycket alkohol.
Du kan också få hjälp att sluta använda narkotika.

Du kan komma till kommunen och prata och få hjälp och stöd.
Om du vill fråga något kan du ringa till kommunen.

Telefonnumret är 0586-481 00.
Be att få prata
med en biståndshandläggare.

Senast uppdaterad 2012-02-06
Kontakt med sidansvarig:  Susanna Göransdotter
Degerfors kommun 693 80 Degerfors Tel: 0586-481 00 Fax: 0586-483 86 E-post: kommun@degerfors.se Orgnr. 212000-1934